Kennismakingstijd

Er zijn twee verschillende periodes (A-Novitiaat en NA-Novitiaat) waarin je deel kan nemen aan de introductietijd. Het A-Novitiaat vindt plaats van zaterdag 19 augustus tot en met dinsdag 29 augustus en het NA-Novitiaat vindt plaats van donderdag 24 augustus tot en met zondag 3 september.

Beide Novitiaten zijn afgelopen wanneer het academisch jaar begint. Deze introductieperiode heeft als doel Unitas S.R. en haar leden, maar ook je eigen jaar, beter te leren kennen. Tijdens de introductietijd zal er veel van je worden gevraagd zowel op mentaal als op fysiek vlak. Tevens dien je volledig beschikbaar te zijn gedurende deze periode.

Wanneer je wegens (studie)verplichtingen niet de gehele introductietijd aanwezig kan zijn, neem dan vooraf contact op met de Novitiaatscommissie via nc@usr.nl.

Contact

Wanneer je nog vragen hebt over het novitiaat of over inschrijvingen kun je mailen naar nc@usr.nl, of kom langs op ons terras tijdens de UIT.