low symposion.png

Zakelijk

Voor al onze partners en bedrijven geïnteresseerd in samenwerken met Unitas S.R.

Wapen USR.png

Onze partners

Logo bavaria.png

Unitas S.R. kent een rijke geschiedenis met Bavaria. Zo schenken wij al sinds 1962 enkel Bavaria op onze sociëteit en is Bavaria overal in ons pand te vinden.

Logo dressme.jpg

DressMe bedrukt alles wat je kan bedenken. Laat hier je jaarclubblouse, je commissiekleding, je jaarclubdas of andere gadgets drukken met 10% korting bij vertoon van je Unitas ledenpas.

Logo drukbedrijf.png

Drukbedrijf.nl is vanaf heden onze leverancier voor al het drukwerk. Zo kunnen zij onder andere verschillende soorten posters drukken. Ook brochures drukken met alle soorten specificaties is geen probleem. Met het motto "wij drukken alles op alles" zijn zij dé online drukkerij waarbij ze ook nog eens gratis verzenden in heel Nederland.

Wake Up Student biedt coaching aan voor studenten rond veel voorkomende uitdagingen, zoals psychische klachten, studiekeuze, loopbaanbegeleiding, effectief studeren en balans tussen studie en studentenleven. Als lid van Unitas heb je recht op een gratis kennismakingsgesprek. Blijf dus niet onnodig lang met dezelfde uitdagingen zitten en ga vrijblijvend een gesprek aan.

Overig Pand van boven.JPG
Onze partners
Unitas at work jongselect.png

Unitas en het online platform JongSelect zijn tot een unieke samenwerking gekomen: Unitas @Work.

Unitas @Work is een platform waar jij als lid van de vereniging de mooiste vacatures vindt voor een nieuwe baan of op zoek kunt naar een bijbaan of stage in de regio. Aanmelden is gratis! Iedere dag zal de website gevuld worden met nieuwe vacatures.

Unitas@work