In de wereld van studentenverengingen worden mijlpalen altijd groots gevierd. Een lustrum, een afsluitening van een periode van 5 jaar, wordt dan ook niet verwaarloosd, laat staan een periode van 100 jaar. Unitas S.R. zal alles uit de kast halen om dit kolossaal uit te dragen.

OPENINGSFEEST

OPENINGS FEEST

4 FEB

UNITAS STUDIOSORUM RHENO-TRAIECTINA

Hèt startschot van het Kroeg Centennium. Op deze avond trappen we af met de gevelonthulling, waarna u voor het eerst het verbouwde Symposion kunt binnentreden. Waan je in het Unitas-Imperium en geniet van een waanzinnig feest waarbij het hele pand in volle glorie gebruikt zal worden.

04 - 02 - 2019

BOKSGALA

11 FEB

UNITAS STUDIOSORUM RHENO-TRAIECTINA

Deze avond zullen leden met elkaar de ring in stappen en onderling de strijd met elkaar aangaan. Na drie maanden lang drie keer per week getraind te hebben is het deze avond tijd om hun bokstechnieken aan alle toeschouwende leden te laten zien. Dit spektakel wordt aanschouwd onder genot van alcoholische versnaperingen en een fantastische sfeer.

11 - 02 - 2019

BOKSGALA

Poolparty

POOLPARTY

14 FEB

UNITAS STUDIOSORUM RHENO-TRAIECTINA

Waar Unitas S.R. al eerder zwembadfeesten gaf, zullen deze niets zijn bij de Kroeg Centennium Poolparty. Op de dag van de liefde zal het pand namelijk worden omgetoverd tot de locatie van onze eerste interne poolparty, een zwemparadijs waar je U tegen zegt. Al bubbelend in de jacuzzi een biertje drinken met je beste maten, helemaal losgaan met opblaasbeesten en je in de winter wanen in tropische sferen. 14 februari kan het! Lekker glaiden met de maiden!

14 - 02 - 2019

OPEN FEEST

Kroeggala

KROEGGALA

1 MRT

UNITAS STUDIOSORUM RHENO-TRAIECTINA

Zoals traditiegetrouw zal er in ons Symposion een Kroeggala worden gehouden, maar ook deze treedt uit de gebaande paden. Het hele pand zal worden opengesteld zodat zoveel mogelijk mensen dit buitengewone Kroeggala kunnen meemaken. Niet alleen zal de omvang groter dan ooit worden, tijdens de avond zelf zullen er hier en daar ook extra’tjes worden toegevoegd...

01 - 03 - 2019

OPEN FEEST

19 FEB

Lieve, lieve pilsvlinders!

In februari van dit jaar vieren wij dat we al 100 jaar mogen genieten van ons prachtige pand. Dit willen wij niet alleen met onze leden vieren, maar ook met jullie! Op dinsdag 19 februari is iedereen welkom om met ons te komen feesten in imperiale sferen. Neem al je vrienden, vriendinnen, collega’s, studiegenoten en familie mee naar onze sociëteit en reis door verschillende imperia.

19 - 02 - 2019

FESTIVAL

6 JULI

UNITAS STUDIOSORUM RHENO-TRAIECTINA

In zomerse sferen zal 6 juli het Zocherpark de bestemming zijn waar Unitas S.R. haar festival houdt. Onder het genot van een lekker drankje en deuntjes waar je niet meer stil van kan zitten, gaan we er een fantastische dag van maken!

06 - 07 - 2019

2018 © Unitas S.R.    •    Privacy Statement