Onze partners

Unitas S.R. kent een rijke geschiedenis met Bavaria. Zo schenken wij al sinds 1962 enkel Bavaria op onze sociëteit en is Bavaria overal in ons pand te vinden.

Poolcafé Hart van Utrecht, gevestigd aan de Ganzenmarkt, is al jaren een begrip in Utrecht, en daarnaast ook al jaren een partner van Unitas S.R. Zo krijgen onze leden standaard korting op poolarrangementen en worden er regelmatig pooltoernooien georganiseerd.

DressMe bedrukt alles wat je kan bedenken. Laat hier je jaarclubblouse, je commissiekleding, je jaarclubdas of andere gadgets drukken met 10% korting bij vertoon van je Unitas ledenpas.

Drukbedrijf.nl is vanaf heden onze leverancier voor al het drukwerk. Zo kunnen zij onder andere verschillende soorten posters drukken. Ook brochures drukken met alle soorten specificaties is geen probleem. Met het motto "wij drukken alles op alles" zijn zij dé online drukkerij waarbij ze ook nog eens gratis verzenden in heel Nederland.

Bij Studentenwegwijzer vind je alles voor je studentenleven. Van informatie over studentensteden tot informatie over studentenverenigingen. Ook zijn er mooie kortingen te vinden op de website.

Wakker bij Bakker biedt coaching aan voor studenten rond veel voorkomende uitdagingen, zoals psychische klachten, studiekeuze, loopbaanbegeleiding, effectief studeren en balans tussen studie en studentenleven. Als lid van Unitas heb je recht op een gratis kennismakingsgesprek. Blijf dus niet onnodig lang met dezelfde uitdagingen zitten en ga vrijblijvend een gesprek aan.

Sponsor Links

Ook partner worden? Stuur een mail naar acquisitor@usr.nl voor de mogelijkheden.