Onze partners

Unitas S.R. kent een rijke geschiedenis met Bavaria. Zo schenken wij al sinds 1962 enkel Bavaria op onze sociëteit en is Bavaria overal in ons pand te vinden.

Poolcafé Hart van Utrecht, gevestigd aan de Ganzenmarkt, is al jaren een begrip in Utrecht, en daarnaast ook al jaren een partner van Unitas S.R. Zo krijgen onze leden standaard korting op poolarrangementen en worden er regelmatig pooltoernooien georganiseerd.

DressMe bedrukt alles wat je kan bedenken. Laat hier je jaarclubblouse, je commissiekleding, je jaarclubdas of andere gadgets drukken met 10% korting bij vertoon van je Unitas ledenpas.

Orion Reizen is een reisbureau in Utrecht dat de lustrumreizen van onze jaarclubs organiseert voor een mooie prijs. Hier krijg je persoonlijke aandacht zodat je precies de reis krijgt die bij jouw club past. Of je nu een avontuurlijke reis door Azië of Zuid-Amerika wil of gewoon lekker wil relaxen op een tropisch eiland, Orion is er geweest en kan je erbij helpen.

Bij tandartspraktijk Tandzorg Utrecht werkt een team van gecertificeerde tandartsen en een professioneel team van assistentes. Unitas S.R. heeft een nauwe samenwerking met Tandzorg Utrecht.

Drukbedrijf.nl is vanaf heden onze leverancier voor al het drukwerk. Zo kunnen zij onder andere verschillende soorten posters drukken. Ook brochures drukken met alle soorten specificaties is geen probleem. Met het motto "wij drukken alles op alles" zijn zij dé online drukkerij waarbij ze ook nog eens gratis verzenden in heel Nederland.

Bij Studentenwegwijzer vind je alles voor je studentenleven. Van informatie over studentensteden tot informatie over studentenverenigingen. Ook zijn er mooie kortingen te vinden op de website.

Leden van Unitas S.R. ontvangen altijd 20% korting op hun bestelling bij Domino's in Utrecht, zowel bij ophalen als bij bezorgen. Vul op de website de promocode '78110' in en geniet van je pizza. Eet smakelijk!

De huurdokters en Unitas hebben hun krachten gebundeld om het uitmelken van studenten tegen te gaan. Veel te veel huurders betalen veel te veel huur. Zo'n 75% van de studenten betaalt namelijk meer huur dan wettelijk toegestaan is. Meld je aan via de website en laat gratis en vrijblijvend je woning diagnosticeren

Wakker bij Bakker biedt coaching aan voor studenten rond veel voorkomende uitdagingen, zoals psychische klachten, studiekeuze, loopbaanbegeleiding, effectief studeren en balans tussen studie en studentenleven. Als lid van Unitas heb je recht op een gratis kennismakingsgesprek. Blijf dus niet onnodig lang met dezelfde uitdagingen zitten en ga vrijblijvend een gesprek aan.

Ook partner worden? Stuur een mail naar acquisitor@usr.nl voor de mogelijkheden.

Unitas Studiosorum Rheno-Traiectina

Adres: Lucasbolwerk 8, 3512EG Utrecht