Reserveren

Zorg dat u het gehele huishoudelijk reglement goed heeft gelezen en begrijpt alvorens u reserveert.

LET OP: Maandagen zijn alleen voor de commissies die voor die dag zijn ingedeeld!

Elke dag zal er één gerecht worden gemaakt door de GM. Tevens is er een vegetarische versie van dit gerecht beschikbaar. Vergeet niet uw voorkeur evenals overige allergieën/dieetwensen aan te geven! Eten opgeven kan tot 16:30 dezelfde dag.

Huishoudelijk reglement Unitas S.R.

Openingstijden:

• Symposion zal van maandag tot en met vrijdag officieel geopend zijn van 17:00 uur. Om 21:30 zal de laatste ronde worden ingeluid en men dient 22:00 buiten te staan zodat we op tijd kunnen sluiten, dit conform de maatregelen. Den Senaat behoudt altijd het recht om een avond eerder te laten eindigen indien hier reden toe is.

• De deuren zullen sluiten voor inloop om 21:00, niemand zal hierna meer binnen kunnen komen.

• Mocht het zo zijn dat de leden zich niet aan de voorgeschreven regels houden, kan den Senaat beslissen het pand weer te sluiten.

• De openingstijden en openingsdagen worden per week geëvalueerd, waar de leden te zijner tijd van op de hoogte zullen worden gebracht, mochten er veranderingen zijn.

Gedragsregels en voorschriften:

Gedragsregels:

• Wanneer een lid in een dusdanig beschonken toestand is, dat er geacht kan worden dat de maatregelen niet meer opgevolgd worden, dan zijn zowel de Senaat als het KKC bevoegd om het lid uit het Pand te verwijderen.

• Elk lid dient zich bij binnenkomst te melden in de Joosbar om zich aan te melden en een gezondheidscheck te ondergaan.

• Elk lid krijgt een vaste plaats aangewezen en dient hier zittend aan te borrelen.

• Elk lid houdt 1,5 meter afstand tot andere leden. Echter mogen per tafel maximaal 4 personen binnen 1,5 meter van elkaar zitten.

• Elk lid dient zich te houden aan de aangeduide looprichtingen en afscheidingslijnen en volgt te allen tijde de instructies van den Senaat en het KKC op.

• Wanneer een lid zich niet houdt aan de regels van Unitas S.R of de regelgeving van de overheid, dan kan toegang tot Unitas S.R worden ontzegd. Mogelijke schade die Unitas S.R lijdt door het handelen van een lid in strijd met de regels, kan op dit lid worden verhaald.

• Zang is niet toegestaan wegens grotere kans op verspreiding van het virus.

Voorschriften:

• Door de huidige maatregelen zijn we verplicht om de kroegavonden anders in te vullen. Dit houdt in dat je een vaste plek aangewezen krijgt in een van de opengestelde ruimtes en hier de rest van de avond dient te blijven zitten.

• De mensen in de Eetzaal maken gebruiken van de sanitaire voorzieningen op de begane grond.

• De mensen in de Hijweege en in de ruimtes op de bovenste verdieping maken gebruik van de sanitaire voorzieningen op de bovenste verdieping.

• Elk lid zal bij binnenkomst gebruik maken van de desinfecterende handgel.

• Wanneer een lid last heeft van klachten, moet deze thuisblijven.

• Leden dienen contactloos hun bierpas op te laden. Vervolgens desinfecteren zij

zelf de oplaadautomaat.

• Er worden alleen plastic bekers gebruikt voor de dranken.

Instructieve mededelingen:

• Bij binnenkomst zullen de leden een gezondheidscheck afnemen en kunnen de leden gebruik maken van de aanwezige desinfecterende handgel.

• De leden zullen worden gewezen naar de ruimte en de desbetreffende plek waar ze de avond zullen spenderen.

• Per tafel mag 1 van de aanwezigen bier halen bij de bar. Zorg ervoor dat er geen rij vormt, dus loop alleen via de looproutes naar de bar als daar niemand staat te wachten.

Roken:

• Roken binnen de muren van Symposion is ten strengste verboden. Hierop zullen geen uitzonderingen gemaakt worden.

Reserveringen:

• De reserveringen zijn geopend, dit kan via: usr.nl/reserveren

• Voor de maandagen zijn de commissies ingedeeld waardoor er geen verdere ruimte is voor reserveringen.

• Op integratiedagen is de volledige capaciteit nodig voor de integratie van de eerstejaars. In de week van 14 juni zullen we de laatste integratiedag laten plaatsvinden, waardoor reserveren niet mogelijk zal zijn op deze dinsdag, woensdag en donderdag.

• Een lid kan reserveren voor meerdere mensen. Hij/zij dient alle volledige namen op te geven in het opmerkingenveld.

• Tijdens deze reservering dient het lid het aantal aanwezigen op te geven en een namenlijst van de aanwezigen. Mocht u met een groep zijn, kunt u dit in het ‘opmerkingenveld’ invullen. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het plaatsen van groepen, het kan echter voorkomen dat een grote groep gesplitst zal worden over verschillende tafels.

• Een lid kan zich tot 17.00 uur afmelden voor een reservering van diezelfde avond. Mocht dit lid niet komen opdagen zonder gegronde reden, dan mag hij/zij de volgende 7 dagen niet het Symposion betreden.

• Bij de reservering moet u aangeven of u gezond bent. We drukken u op het hart om ook daadwerkelijk thuis te blijven als u klachten ervaart. Tevens bij uw aanmelding kunt u alsnog naar huis gezonden worden, mocht het blijken dat u niet gezond genoeg bent om het pand te betreden.