Lid worden bij Unitas

1911

Jaar oprichting

Ik ben al student

Ben jij nog niet lid bij een studentenvereniging, maar wel geïnteresseerd? Unitas S.R. biedt ook jou de gelegenheid om tijdens de UIT kennis te komen maken! Je bent overdag van maandag 10 augustus tot en met vrijdag 14 augustus welkom op onze sociëteit om de sfeer te proeven, kennis te maken met de leden en vragen te stellen. Ook kun je een rondleiding krijgen. Deze kun je via de site (https://www.uit.usr.nl/) of aan de informatietafel bij onze sociëteit boeken. Geef hierbij wel aan dat je geen UIT-loper bent. Op vrijdag 17 juli en vrijdag 24 juli is het tevens mogelijk een rondleiding te krijgen.

Als je besluit je dit jaar in te schrijven voor Unitas S.R., ben je lid tijdens het 22e lustrum van onze vereniging. Een periode met veel leuke activiteiten die om de vijf jaar plaatsvindt!

Ik ben jonger dan 18

Ben jij nog 17, maar wil je wel graag lid worden? Kom dan tijdens de UIT langs onze inschrijftafel dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ben je er niet tijdens de UIT? Dan kun je de Novitiaatscommissie contacten. Vermeld bij dit contact je naam en geboortedatum.

Kennismakingstijd

De voorinschrijvingen zitten helaas vol. Je kan je op dinsdag 11 augustus vanaf 14:30u weer inschrijven.

Wij kennen de kennismakingstijd als het Novitiaat. Er zijn twee Novitiaten: het A Novitiaat (15 augustus t/m 20 augustus) en het NA Novitiaat (21 augustus t/m 26 augustus). Beide Novitiaten zijn afgelopen voor het academisch jaar begint.

Het Novitiaat heeft als doel Unitas S.R., haar leden en je eigen jaar beter te leren kennen. Tijdens het Novitiaat zal je leren over de tradities, gebruiken en liederen van Unitas S.R.. In verband met het coronavirus zal het volledige Novitiaat zich deze zomer afspelen op een externe kamplocatie.

Wanneer je wegens (studie)verplichtingen niet het gehele Novitiaat aanwezig kunt zijn, neem dan vooraf contact op met de Novitiaatscommissie.

Wanneer je nog vragen hebt over het Novitiaat of over het inschrijven, kun je tevens de Novitiaatscommissie contacten, of langs onze sociëteit komen tijdens de UIT!

Corona

Tijdens het Novitiaat zal te allen tijde rekening gehouden worden met de richtlijnen van het RIVM omtrent corona. Wanneer jij je inschrijft zal je ter zijner tijd meer informatie over onze voorschriften ontvangen. Mocht je hier op dit moment nog vragen over hebben, schroom niet te mailen naar de Novitiaatscommissie.

Voor ouders

Uw kind verlaat de veilige thuishaven en spreidt zijn of haar vleugels. Wellicht wil hij of zij ook graag lid worden bij studentenvereniging Unitas S.R.. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier vragen over heeft. Schroom niet om de Novitiaatscommissie te contacten. Wij beantwoorden graag uw vragen zodat u uw kind met een gerust hart op avontuur naar Utrecht kunt laten gaan.

E-mailadres Novitiaatscommissie: nc@usr.nl

Telefoonnummer Novitiaatscommissie: 030 231 2962 (bereikbaar van dinsdag t/m donderdag tussen 10:00u ‘s ochtends en 17:00u ‘s middags).

Whatsapp Unitas S.R.: https://wa.me/31302378056?text=

Unitas S.R. UIT website: https://www.uit.usr.nl/