Lid worden bij Unitas

1911

Jaar oprichting

INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!

De inschrijvingen zijn helaas gesloten. Het is niet meer mogelijk om je voor het collegejaar 2020-2021 in te schrijven.

Ik ben al student

Ben jij nog niet lid bij een studentenvereniging, maar wel geïnteresseerd? Unitas S.R. biedt ook jou de gelegenheid om tijdens de UIT kennis te komen maken! Je bent overdag van maandag 10 augustus tot en met vrijdag 14 augustus welkom op onze sociëteit om de sfeer te proeven, kennis te maken met de leden en vragen te stellen. Ook kun je een rondleiding krijgen. Deze kun je via de site (https://www.uit.usr.nl/) of aan de informatietafel bij onze sociëteit boeken. Geef hierbij wel aan dat je geen UIT-loper bent. Op vrijdag 17 juli en vrijdag 24 juli is het tevens mogelijk een rondleiding te krijgen.

Als je besluit je dit jaar in te schrijven voor Unitas S.R., ben je lid tijdens het 22e lustrum van onze vereniging. Een periode met veel leuke activiteiten die om de vijf jaar plaatsvindt!

Ik ben jonger dan 18

Ben jij nog 17, maar wil je wel graag lid worden? Kom dan tijdens de UIT langs onze inschrijftafel dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ben je er niet tijdens de UIT? Dan kun je de Novitiaatscommissie contacten. Vermeld bij dit contact je naam en geboortedatum.

Kennismakingstijd

Naar aanleiding van de persconferentie op donderdag 6 augustus, hebben we het Novitiaat helaas moeten annuleren. Wij zullen vanaf september beginnen met de integratieperiode voor onze eerstejaars. Hier leren zij hun jaar, maar ook de vereniging en haar leden kennen. Heb je hier nog vragen over, contact ons dan!

Voor ouders

Uw kind verlaat de veilige thuishaven en spreidt zijn of haar vleugels. Wellicht wil hij of zij ook graag lid worden bij studentenvereniging Unitas S.R.. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier vragen over heeft. Schroom niet om de Novitiaatscommissie te contacten. Wij beantwoorden graag uw vragen zodat u uw kind met een gerust hart op avontuur naar Utrecht kunt laten gaan.

E-mailadres Novitiaatscommissie: nc@usr.nl

Telefoonnummer Novitiaatscommissie: 030 231 2962 (bereikbaar van dinsdag t/m donderdag tussen 10:00u ‘s ochtends en 17:00u ‘s middags).

Unitas S.R. UIT website: https://www.uit.usr.nl/

Unitas Studiosorum Rheno-Traiectina