Ik ben al student

Huizen

1911

Jaar oprichting

Ben jij nog niet lid bij een studentenvereniging, maar wel geïnteresseerd? Unitas S.R. biedt ook jou de gelegenheid om tijdens de UIT kennis te komen maken! Je bent overdag van maandag tot en met vrijdag welkom op ons terras om de sfeer te proeven, kennis te maken met de leden en vragen te stellen. Als je je hebt ingeschreven krijg je de rest van de week toegang tot de alle UIT-evenementen van Unitas. Ook kun je een rondleiding krijgen, deze kan je via de site of aan de informatietafel bij onze sociëteit boeken. Geef hierbij wel aan dat je geen UIT-loper bent.

Ik ben jonger dan 18

Ben jij nog 17, maar wil je wel graag lid worden? Kom dan tijdens de UIT langs onze inschrijftafel dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ben je er niet tijdens de UIT? Dan kan je mailen naar nc@usr.nl met je vraag.

Vermeld hierbij je naam en geboortedatum.

Kennismakingstijd

Er zijn twee verschillende periodes (A-Novitiaat: 18 t/m 27 augustus, NA-Novitiaat 23 augustus t/m 1 september) waarin je deel kan nemen aan de introductietijd. Beide Novitiaten zijn afgelopen wanneer het academisch jaar begint.

Deze introductieperiode heeft als doel Unitas S.R. en haar leden, maar ook je eigen jaar, beter te leren kennen. Tijdens de introductietijd zal je leren over de tradities, gebruiken en liederen van Unitas. De helft van de tijd zal plaatsvinden op een kamp en de andere helft zal plaatsvinden in Symposion (ons pand).

Wanneer je wegens (studie)verplichtingen niet de gehele introductie-tijd aanwezig kan zijn, neem dan vooraf contact op met de Novitiaatscommissie via nc@usr.nl.

Wanneer je nog vragen hebt over het novitiaat of over inschrijvingen kun je mailen naar nc@usr.nl, of kom langs op ons terras tijdens de UIT!

Voor ouders

Uw kind verlaat de veilige thuishaven en spreidt zijn of haar vleugels. Wellicht wil hij of zij ook graag lid worden bij studentenvereniging Unitas S.R.. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier twijfels over heeft. Schroom niet om een mail te sturen naar de Novitiaatscommissie via nc@usr.nl. Wij beantwoorden graag uw vragen zodat u uw kind met een gerust hart op avontuur naar Utrecht kan laten gaan.

Unitas Studiosorum Rheno-Traiectina

Adres: Lucasbolwerk 8, 3512EG Utrecht